2010. október 15., péntek

SMS adatbázis I (Kedveskedő, hízelgő, elcsábító üzenetek)

Szeretnék könnycsepp lenni, szemedben megszületni, végigfolyni az arcodon, és meghalni az ajkadon.

Szeretlek, mert ilyen vagy, szeretlek mert enyém vagy, szeretlek, mert társam vagy, szeretlek, mert szeretlek!!

Amikor megszülettél, azt mondták esette az eső , de nem esett csak Jézus sírt, hogy elveszítette legszebb angyalát.

" Az élet legyen bármilyen mostoha, szeretni megtanít, de feledni soha."

Életem értelme legyen életed értelme és életünk értelmet kap egy örök életre.

Ha este kigyúlnak a fényes csillagok baj, hogy Te ott és Én meg itt! Ezért ma a csillagokkal üzenem: Jó éjszakát Kedvesem!

Ha a puszi vízcsepp egy egész tengert, ha az ölelés falevél egy erd őt, ha a szeretet örök az örökkévalóságot küldöm Neked.

Leszek holdfény szíved teraszán, éjjelente besütnék álmaid ablakán. Sugarammal simogatnám arcodat, s hoznék szemedre gyönyörű álmokat.

Azt tanultam, hogy egy nap 24 óra, egy óra 60 perc. Azt nem tudtam, hogy egy másodperc nélküled maga az örökkévalóság...

Önnek egy jóéjtpuszis üzenete érkezett. Kérjük a cuppanás után hunyja le szemét, és álmodjon az üzenet küld őjével. CUPP!!!

A szeretet az egyetlen dolog, amit ha szétosztanak több lesz belő le.

Épp most küldtem egy angyalt, hogy vigyázzon rád, de visszajött mert az angyaloknak nem kell egymásra vigyázniuk!

Ha megkérdeznéd, hogy mit választok, téged vagy az életem, akkor én azt válaszolnám, hogy az életem. Mert az életem te vagy!

Ha az égen lemegy a nap Te akkor is az eszembe vagy. Te vagy a reménység csillaga s csillag nélkül sötét az éjszaka.

Nem az az igazi, akivel le tudnád élni az életed, hanem az , aki nélkül nem!!!

Nem az az igazi fájdalom, melytő l könnyes lesz a szem, hanem, amit egy életen át könnyezve hordozunk csendesen!

Ha szeretsz hívsz, ha hívsz megyek, ha megyek boldoggá teszlek, s ha boldog leszel, boldoggá teszel!

Egy nő igazi erogén zónája a lelke. És a férfi akkor szerez neki valódi örömet, ha ezzel tör dik!

Ülök a télben, ajkad ízét érzem az éjben, hangod dallamát hallgatom a szélben.

Ha egy könnycsepp lennél a szememben soha nem sírnék nehogy elveszítselek.

Az élet egy angol keringő , mit eltáncolsz a sírig, boldogságod attól függ, hogy kivel táncolod végig!

Valaki titkon rólad álmodik valaki rólad szövi legszebb álmait valaki szemében miattad könny ragyog hidd el az a valaki én vagyok!

Szememet az égre vetettem, a legszebb csillagot kerestem. Megtaláltam, de nem ott, hanem a Te szemedben ragyog!

Te voltál a mester, ki tanított szeretni! Most légy újra mester, s taníts meg feledni.

Kell a föld, hogy legyen élet. Kell a nap, hogy legyenek fények. Kell a határ, hogy ne legyen végtelen, és kellesz te, hogy boldog legyen az életem.

"Az élet csak egy álom útban a halál felé!"

Szerelmes Szívem Számodra Szabad, Szárnyaljon Szívembe Szeret ő Szavad, Szikrázzon Szerelemtől Szép Szemed, Szerelmes Szívem Szüntelen SZERET!!!

Nem tudom mi ez, de jó nagyon! Fájása édes, had fájjon, hagyom! Ha balgaság, ha tévedés ám legyen! Ha szerelem bocsásd ezt meg nekem!

Hidd el te vagy minden álmom, Minden éjjel testedre vágyom, Ne szólj semmit fogd meg a kezem, És add meg magad: SZERETKEZZ VELEM!

Ha az esti harang imára szól, gondolj rám s aludj jól!! Bárhova vezet az, élet én mindig szeretni foglak téged!! ÖRÖKKÉ

Ma ilyen vagyok, holnap más leszek, örökké változom, és örökké szeretlek!

Kicsi szívem, kicsi álma, te vagy már a szívem párja! Szívem a szerelem lángjától ég, határ a csillagos ég!

Kell a föld, hogy legyen élet, kell a nap, hogy legyenek fények, s kell a határ, hogy ne legyen végtelen, és kellesz Te, hogy boldog legyen életem.

Pici erd őben pici nyuszi, pici szádra nyuszi puszi! Egy bű nöm van, nem nagy vétek, két szó az egész : Szeretlek téged!

Csöndes éjszaka, ha elkerül az álom minden érzésemmel TE utánad vágyom! Suttog a némaság ábrándos meséket, mindig azt suttogják LÁTNI SZERETNÉLEK!

Egész életemben a sző ke hercegre vágytam, de sosem találtam rá. Helyette sokkal jobbat kaptam. TÉGED!

Sose feledd, nem vagy egyedül. Minden gondolatom hozzád menekül, Te vagy az álmom, Te vagy az ébredésem, Te vagy az összes szívverésem.

Sötétedik, zuhan a holdvilág, gyere és hajolj fölém, fürdess meg szerelmed tüzében, mert szemedben még a csillagok sem fáznak.

"Az emlékezéshez nem emlék, hanem szeretet kell, S akit szeretünk, azt nem feledjük el."(Shakespeare)

A barátok olyanok, mint a csillagok..., nem mindig látod őket, de tudod, hogy vannak...

A szeretet az a kulcs, amellyel bármely szív kincseskamráját kinyithatod, csak rajtad múlik, hogy mikor teszed a kulcsot a zárba.

Hogyha szeretsz, add a kezed, és ne kérdezd, hogy ki vezet, és ne kérdezd, hogy hova megyünk, csak azt kívánd: örökre együttlegyünk!

Boldog vagyok ha velem vagy .Ha veled vagyok boldog vagy?

A Földön a legszebb virág a szerelem, csak kár hogy a szakadék szélén terem!

Oly szomorú mindig egyedül lenni, valakit mindig hiába keresni. Valakit várni ki nem jön többé, valakit szeretni titokban örökké!

Fáj a lét a létezés. A lefekvés az ébredés. Fáj a múlt, fáj a jelen. mindez azért, mert nem vagy velem.

Egy napig szeretni: uncsi; Egy hétig szeretni: hétköznapos; Egy évig szeretni: emberi; Örökké szeretni: ISTENI."

Nem tudod mit rejt a sorsod, mosolyt hoz-e vagy könnyeket, tanuld meg hát feledni a rosszat s ő rizd meg a boldog perceket!

Valahol mélyen a szerelem erdejében elhagytam a szívem! bízom benne, hogy te megtalálod és a szívedhez láncolod örökre!!

Szavakba önteni nem tudom, mit irántad érzek, mert a magyarnyelv nem tartalmaz annyi jót és szépet.

Ha szavakba lehetne foglalni, hogy mennyire szeretlek, akkor egy élet is kevés lenne rá, hogy elmondjam neked!

A szerelembe -mondják-belehal aki él, de úgy kell, mint egy falat kenyér!

Féltelek ezt meg kell értened, mert félteni csak azt lehet akit az ember igazán szeret!

Vigyázz a jelenre, mert a jelenbő l múlt lesz, és a múlt megölheti a jöv ődet!

Az ember erő s, de a szíve megszakad, ha azt akit szeret, szeretni nem szabad.

A szívem olyan mint egy könyv? Nyitva van mindenki elő tt, de egyedül csak Te lapozhatsz bele, mert az álmaim veled vannak tele!

Vigyázz magadra, belő led csak egy van, a többiek többen vannak, Őket könny ű pótolni!

Senkit szeretni VÉTEK, kettő t szeretni BŰN, egyet szeretni ÉDES, de azt IGAZÁN és HŰN!!!

Szerelem az, ha egyik a másikat repülni hagyja. De ha leesik, fél szárnyát kölcsönadja.

Kicsim csak azért küldöm ezt az SMS-t, hogy megkérdezzem nincs-e izomlázad, mert egész nap itt motoszkáltál a fejemben!

Nem azért szeretünk valakit, mert szép, hanem azért szép, mert szeretjük.

Két ember között a legrövidebb út: egy mosoly.

Senki sem érdemli meg a könnyeidet, aki pedig megérdemli, az nem fog sírásra késztetni.

A szerelem füst, melyet a vágyak mámora hoz létre.

Az ember nem egész, hanem fél, és csak akkor alkothat egészet, ha megtalálja a világban a másik felét. Én megtaláltam. És te?

A mai fiatalok olyanok, mint a nyulak! Csak két dolog érdekli ő ket: a fű és a szex!

Hosszú utat tettem meg idáig, míg végre elértem a boldogságig. Boldogság igen, ez a mindenem, s tudom, ezt neked köszönhetem!

Minden együtt töltött nap eggyel több, mint amennyit megérdemlünk!

HA EGY PIROS RUHÁS EMBER A ZSÁKJÁBA AKAR BEGYÖMÖSZÖLNI NE IJEDJ MEG, CSAK A TÉLAPÓ, MERT TÉGED KÉRTELEK KARÁCSONYRA!

A szív nem ott él ahol van, hanem ott, ahol szeret.

A szív szavát nem lehet józan ésszel megfejteni...

Istentől kértem házat, kaptam egy kastélyt, Istentől kértem egy tavat, kaptam egy tengert, Istentől kértem egy jó csajt, a Te számodat kaptam!

Ez valami csoda, mámor, hogy összehozott minket Ámor! Minden nyíl által, mit Ő kil őtt, a szerelem bennem csak nőt, nőt nőt.

Minden elmúlik egyszer, az élet is véget ér, de ha van túlvilág a szerelem ott is él!

Ne törő dj azzal, hogy a világ mit beszél, csak azzal, hogy vele boldog lehessél!

Csak az érző ember képes arra, hogy vágyai, álmai és szíve szerint éljen.

Míg pici szívem utolsót nem dobban, szeretni foglak mindenkinél jobban!

A nudistastrandon ki a meztelenebb, a férfi vagy a nő ? A férfi, mert neki látszanak a gondolatai is.

Nem érek többet nélküled a Holdnál, mely az égbolt éji útjain csak a leszállt Nap fényét veri vissza!

Írok, írok, kombinálok, három tollat össze rágok. Mégse tudok egyebet, csak annyit, hogy SZERETLEK!

Szeresd a virágot, ne tépd le hiába. Azt a szót, hogy szeretlek, ne mondd ki hiába!!!

Én azért születtem, hogy szeresselek, te azért születtél, hogy szeressenek. Annyit ér az életem, amennyi szeretetet adsz nekem!

Őnnek 1 jóétpuszis üzenete érkezett kérem a cuppanás után aludjon el és álmodjon a feladóról.

Ezt az sms-t küld el annak, akinek ajkai ízét szeretnéd érezni, s aztán gondold végig, hogy te miért kaptad.

Azt akarom, hogy enyém légy mint Robert Gidáé Micimackó,de ne félj mint Malacka,mert én vigyázok Rád mint a bátor Tigris!

Nem írom azt hogy szeress, azt se, hogy gondolj rám, mert ha nem vagyok a szívedbe vésve, úgyis hiába mondanám.

Én jó vagyok, ha van miért, én hű vagyok, ha van kiért, én szeretek, ha kellemes, én szenvedek, ha érdemes. SZERETLEK!

A jelenléted olyan mintha egy angyal szállt volna le az égbő l és ölében ringatna!

Ha veszel, megtelik a kezed! Ha adsz, megtelik a szíved!

Ha szeretsz többet látsz a világból . S minél többet látsz annál jobban szeretsz......!

ESTE MIKOR LEFEKSZEL, NYISD KI AZ ABLAKOT. KERESD A LEGSZEBB CSILLAGOT. HA MEGTALÁLTAD MONDJ EL EGY IMÁT, AKIRE GONDOLSZ AZ IS IMÁD!

Ha szeretsz valakit: engedd szabadon. Ha visszajön: ÖRÖKRE a tied marad. Ha elmegy: Sohasem volt a tied.

Csodák voltak, melyek elmúltak, de az érzések, ha egy kicsit is emberiek, sohasem hazudnak!

Kicsi szívem, kicsi álma, te vagy már a szívem párja. Szívem a szerelem lángjától ég, határ a csillagos ég.

Minden elmúlik, mint az álom, elrepül, mint a vándormadár, csak az emlék marad meg a szívben, halványan, mint a Holdsugár!

Ne hidd, hogy feledni foglak, bár a sors messze elvezet, emléked szívembe véstem, e szív pedig nem feled!

Az ember egy porszem, egy felelő tlen senki, mégis milyen nehéz embernek lenni.

A mosoly egy olyan görbe vonal, amely egyenesbe hozhat mindent!!!

Valahol messzi távol, valaki szíve érted lángol! A nevedet egy szív h űséggel ő rzi, ha te is szereted válaszolj Neki!

Szép ha két ragyogó csillag egymás mellett száll, de ahol két szerelmes boldog ott még a hold is megáll.

Ha valaki szeret, könnyebb az élet, Ha valaki szeret, van miért élned!

A gyű lölet nem más mint befejezetlen szerelem!

Amióta belenéztem a szemedbe, éjjel és nappal te jársz az eszemben. Szemed ragyogását nem tudom feledni, mert megtanítottál igazán szeretni.

Szerelem a nevem, sex a játékom, felejtsd el a nevem, játszd a játékom.

Féltelek! Ha tehetném, vigyáznám minden léptedet! Vigyáznék rád, mint egy angyal. Hisz te vagy az, ki már akkor hiányzik, mikor ébred a hajnal.

Az élet oly rövid, hogy az ember ne fossza meg magát az örömt ől még ha az öröm veszélyt rejteget is.

Szeretnék boldog lenni, kezedet fogva mindennek örülni. Örülni neked, a holnapnak, a mának és éreztetni Veled, hogy mennyire IMÁDLAK!

Szerelemrő l beszélni annyi, mint szeretkezni.

Az élet remény, küzdelem, bukás, sírig tartó versenyfutás. Keresni mindig a jót, a szépet, s meg nem találni, ez az élet!

"Elmúlt ,mint 100 más pillanat. De mi tudjuk, hogy mégis múlhatatlan, mert szívek őrzik nem szavak!"

Ha este felnézel az égre, gondolj egy lány szerető szívére. S ne gondold, hogy meg fog csalni, hisz képes lenne Érted MEGHALNI!!!!

Valakit szeretni, annyit jelent: mint egyedül gyönyörködni oly csodában, amely mindenki más számára láthatatlan!

Nem tudom, milyenek az angyalok az égben, de amióta megismertelek tudom milyenek itt a földön.

Te vagy a kezdet és a vég, nélküled felhő s az ég! Miattad látom szépnek a napot, Szeretlek ugye tudod?

Nem tudunk semmit a jöv őrő l, csak tobzódunk önfeledten a mában. Pillanatokat lopunk az időből s a végtelent leljük egymás karjában.

Szerelem. Milyen szép papírra leírva, milyen szép suttogón kimondva, milyen szép kezedet szorítva!

Ha az óceán tinta lenne, az égbolt pedig papír és az összes madár tollával írhatnék, akkor se tudnám leírni mennyire szeretlek!

Ha ezt az SMS-t kitörlöd szeretsz, ha megtartod akarsz, ha nem érdekel istenítesz, ha válaszolsz szeretkezni akarsz velem. Na, hogy döntesz?

Szeretnék nevetni, szívbő l ölelni. Pici szádra csókot lehelni, minden reggel melletted ébredni, s édes csókkal álmodból kelteni.

Kifakul a papír megfakul a tinta, de örökké szeret, ki-e pár sort írta!!!

A szerelem az, ha a szex után is ugyanazt érzed a n ő iránt, mint el őtte!

Veled az éj gyorsan múlna el, de nélküled minden perc örökkévalóság!

Soha ne felejts el mosolyogni, még akkor sem, ha szomorú vagy, mert lehet, hogy valaki beleszeret a mosolyodba!

A szerelem mindent pótol, de a szerelmet nem pótolja semmi sem.

Látom, az eszed már nem szeret, de a szívedbe beégettem a nevemet. Lehet eső , lehet sár, csak a szívedre hallgass, kicsi virágszál!

A szerelem az a parányi édesség, amit az ég csöppent az élet serlegébe, hogy annak keserű ízét elviselhetővé tegye!

Ha akarod szeretlek amíg élek. Ha akarod bármit megteszek érted. Veled alszom el és Veled ébredek fel. Neked csupán akarni kell.

Aki szeret, az sose feled. Aki feled, az sose szeret. Aki szeret és mégis feled, az nem tudja, hogy mi a szeretet.

A képzelet vad ösvényén az álmom hozzád szállt, a gondolatom nálad járt, s minden álmom valóra vált.

1000 lányt ismerjél, 100 lányt szeressél, 10-et megkérjél, 1-et elvegyél!

Te vagy nekem az egyetlen. Véges közt a végtelen. Vágyak közt a féktelen. Fontosban a lételem, Szívemben a szerelem.

„Semmi ágán ül szívem, kis teste hangtalan vacog, köréje gy űlnek szelíden, s nézik, nézik a csillagok.”

Vannak olyan zugok az emberek szívében, amelyek még nem élnek. Azért költözik beléjük a szenvedés, hogy életre keljenek.

Te vagy az életem, Te vagy a halálom, Te vagy az örömöm, Te vagy a bánatom. Te vagy az árnyék, Te vagy minden amire csak vágynék!!!

A szíved az én álmom, csókolj meg és megtalálom. Az enyémet már megkaptad, s remélem már a sajátod mellé raktad.

Fehér galamb szeretnék lenni, egy áldott szép percben hozzád repülni, mosolyát látni gyönyörű szemednek, s füledbe súgni, mennyire szeretlek!

Mit ér a nap, ha nem süt melegen? Mit ér a szív, ha nincs benne szerelem? Mit ér az éj, ha nincsenek csillagok? És mit érek én, ha a Tied nem vagyok?

Az igaz szerelem olyan, mint az éjféli kísértet! Mindenki beszél róla, de csak kevesen találkoznak vele!

Szeretni ne tanulj korán. Ha szeretsz, szeress igazán. Szíved legyen inkább meghalni kész, mint elhagyni azt kit szeretni vélsz.

A SZERETET: kiválaszt, megtart és elenged, de sohasem sajátít ki, csak önként elfogadja ha neki ajándékozod magad!

"Ennyi csak mi tudható: Szeretni kell s Szeretve lenni jó!"

Az angyalok úgy becézik égi gyönyörű ség! Az ördögök úgy pokoli kín! Az emberek úgy mondják szerelem! Én így: IMÁDLAK KEDVESEM!

Legnagyobb cél itt e földi létben, ember lenni mindig, minden körülményben!

A szerelem a leghevesebb vírus, mert egyszerre 2 embert dönt ágyba.

Mindig kövesd azt az utat, amit a szíved diktál, de az eszed mutat!

Nem az a szégyen ha nincs , hanem az , ha nem becsülöd azt, amid van.

Minden vágyam együtt lenni veled, csókolni a szád, nézni a szemed. Szeretni úgy, ahogy csak lehet, érted tenném ezt, és csakis veled!!!

Szeress egy virágot, mely örökre nyílik. Szeress egy lányt, ki h ű lesz a sírig!

Az életben maradásért sokszor elveszítjük azt, amiért élni érdemes!

A szerelemtő l szabad leszel. A szabadságtól boldog, és ha boldog vagy Tiéd a világ!

Amikor lehunyod két szép szemed, amikor párnádra hajtod fejed, amikor gondod holnapra hagyod, amikor álmodsz én veled vagyok!

"Próbálj meg úgy élni, hogy ne vegyenek észre ott, ahol vagy, de nagyon hiányozz onnan, ahonnan elmentél."

A szív is páros szerv, csak a párja, egy másik embernél van.

"A kihullott könny megbosszulja magát azon, aki okozta."

"Az az ember, akit bennem szeretsz, természetesen jobb nálam: én nem vagyok ilyen. De Te szeress és én majd igyekszem, hogy jobb legyek önmagamnál."

Ha szeretsz, olyat szeress, ki téged viszont szeret, mert többet ér egy baráti kézfogás, mint száz hazug szerelmi vallomás!

Csókot küldök, nem virágot, annak akit úgy imádok. Annak, kit szívem szeret, mert szeretni csak Téged lehet!

Bár útjaink százfelé válnak, de szívünk egy célért dobog. Nekivágunk a küzdelmes mának, épít korunk egy szebb holnapot.

Te érted él bennem egy cél! Teérted van bennem remény! A napsugár csak érted él, s mi szép, CSAK ÉRTED SZÉP!

Az együtt töltött perceinkb l legyenek órák majd napok, s az örökkévalóság tartson addig, amíg veled vagyok!

Sosem tudtam eddig, milyen szép az élet, mióta ismerlek, azóta élek! Szívem lágyan összedobban, szeretlek téged napról-napra jobban!

"A szív fölött győzedelmeskedni nagy dolog, de nagyobb a szívvel aratott győzelmi babér."

Akkor szeress, amikor a legkevésbé érdemlem meg, mert akkor van a legnagyobb szükségem
rá.

"Akit párodul rendelt az ég, becsüld meg, szorítsd meg kezét. És ha minden álmod valósággá válik, ne feledd: Légy hű mindhalálig!"

Tudod, hosszú álom az élet, valaki rosszat álmodik, valaki szépet. Én azt szeretném, ha mi együtt álmodnánk valami szépet, s álmunk soha nem érne véget.

Ha két életem lenne s neked egy se, odaadnám egyiket, hogy így együtt tölthessünk egy egész életet.

Szerelem a leggyengédebb érzelem, mit fel nem foghat értelem, csak kövesd a szíved ritmusát és élvezd az élet ritmusát.

Amikor a boldogság egyik kapuja bezárul egy másik kinyílik el őttünk! Néha olyan sokáig nézzük a bezárt ajtót, hogy nem vesszük észre azt, ami kinyílt.

A könny és a szerelem édestestvér, nem szerelem az mi könnyet sem ér. Aki sohasem sírt az sohasem szeretett, mert a könny és a szerelem 1 napon született.

A szív nem felejti ő rült vágyait, boldog lenni nem tud ha nem látja már álmait. Ne feledd soha, a szerelem boldogság, feloldozni szíved, ahhoz kell bátorság!

A végtelenhez mérve szinte nem is létezünk, a csillagévek óráin egy perc az életünk. Az élet magában semmit sem ér, ha nincsen barátunk, elvisz a szél.

Ha majd egyszer évek múltán, mikor a múlt már nem beszél, legyek én is azok között, ki az emlékedben él.

"Természetesnek lenni a legnehezebb póz, amit az ember felvehet"

Egy tanács: vigyázz magadra, egy kérés: ne változz meg, egy kívánság: ne felejts el, egy hazugság: nem szeretlek, és egy igazság: HIÁNYZOL!

Most valóság lesz minden édes remény, mely ott él minden szív rejtekén. Az élet és a szerelem tárt karokkal vár, s hogy szép lesz-e csak rajtunk áll!

"A szerelem olyan, mint a szél. Nem tudni mikor, milyen irányból érkezik. Nem tudni meddig tart, s mennyire kavar fel, s mi marad utána."

Mind angyalok vagyunk, de csak egy szárnyunk van. Csak akkor tudunk repülni, ha szorosan átöleljük egymást.

Ha megszerettelek, kopogtatás nélkül bejöhetsz. De bántana, ha sokáig elkerülnél. (József  Attila)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése